تصویر مرتبط

ثبت اطلاعات مشتریان :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کرده و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهد معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با ایشان تماس گرفت . بدیهی است مسؤولیت مسائل و مشکلاتی که در اثر نقص و اشتباه در اطلاعات وارد شده به وجود آید به عهده ی مشتری خواهد بود.

قیمت ها و موجودی کالاها:

به دلیل حضور مشتری در فروشگاه و فروش روزانه ، قبل از هرگونه خرید و پرداخت وجه با فروشگاه تماس گرفته تا هم از موجودی محصول در فروشگاه مطمئن شده و اگر تغییراتی در قیمت محصول رخ داده باشد به شما دوست عزیز اطلاع داده شود.

 فاکتور :

فاکتور صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال میگردد، همچنین این فاکتور با مراجعه به تاریخچه سفارشات قابل مشاهده و پرینت می باشد. در صورت نیاز به فاکتور مهردار لازم است پیش از ارسال کالا و بصورت تلفنی از فروشگاه درخواست نمایید که همراه کالا فاکتور را نیز ارسال نماید. کلیه قیمت های درج شده در سایت صرفا جهت فروش به اشخاص (و نه شرکت ها) درج گردیده است.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی ارسال سفارشات دو تا سه روز کاری زمان می برد . سفارشات ثبت شده طبق روشي كه به درخواست مشتری در زمان ثبت سفارش تعيين شده ، ارسال خواهند شد و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد.

 روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش های "پرداخت كارت به كارت" و "پرداخت آنلاين" میسر می باشد .

 

 گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

 قبل از ارسال تست فنی بر روی قطعات ، ابزار و ...  برای اطمینان از سلامت انها انجام شده و سپس ارسال خواهند شد ، کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در سایت در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد.

 لغو سفارش :

برای لغو شفارش حتما می بایست با بخش فروش تماس بگیرد ، در صورتی  که سفارش ارسال نشده باشد ، وجه به حساب مشتری برگردانده خواهد شد ، اگر سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید ، پس از رسیدن محصولات خریداری شده به فروشگاه و تایید صحت و سلامت انها وجه به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد، عودت داده شود، هزینه برگشت بسته به عهده مشتری می باشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

 تغییر شرایط و قوانین :

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای فروشگاه الکترونیکی شاهین پارس محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند، شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.